#dropofflaundry

Laundry pick-up day: When you end up having to get your laundry done, and you ask them not to bag your clean clothes in plastic, coz maybe, just maybe, you already have a bag and don’t need an extra one. 🌍🧚🏾‍♂️🙌☺️ #mysmallgreensteps   #noplastic   #planetnotplastic   #ecobags   #laundry   #laundrygoals   #humpdayvibes   #humpday   #reuse   #refusesingleuseplastic   #refuseplastic   #choosetorefuse   #dropofflaundry  

Stay up-to-date on our serviceofferings including: #SelfServiceLaundry,   WashFoldService and LaundryDelivery! We look forward to hearing from you! Give Us A Call at (708) 455-2386 today! #DropOffLaundry   #CoinLaundry   #LaundryService   ChicagoHeights60411 http://bit.ly/2OWvSDR

Stop playin. You know you want to use our drop off laundry service but you’re feeling guilty about all of the time you’re gonna save and all of the better things you’re gonna do that aren’t laundry. StopPlayin 💧 💧 💧 SplashLovesU 💦 #LaundryDay   #Laundry   #LaundryLife   #MonroeMi   #Laundromat   #Launderette   #Laundrymat   #Lavanderia   #DryCleaning   #Dryclean   #DryCleaners   #SmallBusiness   #SmallBiz   #Tide   #DropOffLaundry   #WashandFold   #PureMichigan   #MonroeMichigan   #Snuggle   #Clorox  

When you callus, you can be confident knowing you have chosenthebest company. We are proud to be an industryleader serving our community. Give Us A Call at (708) 455-2386 today! #DropOffLaundry   #CoinLaundry   #LaundryService   ChicagoHeights60411 http://bit.ly/2OWD6rw

#☑   HappyThursday 😘😘🌀🌀🕗 We start morning with energy♨ and charged batteries 😄😅😘😘 We remind you that ♻️🌀El Safareig del Barri♻️🌀 is a self-service laundry or laundromat 💦fully automatic in the Eixample district of Barcelona where "We take care of your clothes👚👕👖🧦, We take care of your time⏳, We take care of your wallet💰" based on the eco-friendly ♻️ concept in order to achive 👨‍🔬👨‍⚕professional quality results, optimizing 🛠washing processes, with the ➖minimum energy consumption♨️ and maximum respect for the for the environment 🌍🐝🌿🐬🐼. . ▪️ ➡️Do not waste your time⏱️ doing the laundry🤔💭🚀🏖🏕, wash and dry in 1⃣ hour👍🏿➕Soap, ➕Softener. Come visit us‼‼🌀♻️El Safareig del Barri🌀♻️🔝 You have not tried our laundry services yet❓We wait for you‼ Use our service and you will save time⏳, money 💰and energy 🚿🔥💡♨️ ▪️ 📍104 Arago St. corner Compte Borrell St. 👉🏾Everything is automated. You can make the payment with coins💰, bills 💶and credit/debit card💳. . ▪️ ▪️ ☑ Felizjueves 😘😘🌀🌀🕗Comenzamos la mañana con energía y baterías cargadas😄😅😘😘 Os recordamos que♻️🌀El Safareig del Barri♻️🌀 es una lavandería 💦 de proximidad en el Eixample de Barcelona pensada para mejorar tu calidad de vida. El Safareig del Barri es una lavandería autoservicio y automática de Barcelona donde "Cuidamos tu ropa 👚👕👖🧦, cuidamos tu tiempo ⏳, cuidamos tu bolsillo 💰" basada en el concepto eco-friendly♻️ para conseguir unos resultados de 👨🔬👨⚕ calidad profesionales, optimizando los 🛠 procesos de lavado, con el ➖ mínimo consumo energético ♨️ posible y el máximo respeto por el medio ambiente 🌍🐝🌿🐬🐼. ▪️ ➡️No malgastes tu tiempo⏱️haciendo la colada 🤔💭🚀🏖🏕, lava y seca en1⃣hora👍🏿➕Jabón,➕Suavizante. Ven a visitarnos‼‼🌀♻️El Safareig del Barri🌀♻️🔝 ▪️ Aún no has probado nuestros servicios de lavandería ❓ Os esperamos‼ Utilice nuestro servicio y ahorrará tiempo ⏳, dinero 💰 y energía 🚿🔥💡♨️ 📍 C/ Aragó 104 esquina C/ Compte. ▪️ ▪ ▪ #selfservicelaundry   #launderette   #CoinLaundry   #laundryservice   #laundromat   #laundry   #lavanderia   #bugaderia   #laverie   #automaticlaundry   #autoservei   #autoservicio   #automatique   #libreservice   #washday   #laundryday   #lavanderiaautoservicio  

Before After cleaning baby stroller ✨ Di @first_laundromat1 untuk pengerjaan stroller kita menggunakan detergen khusus agar aman untuk bayi,yang memiliki jenis kulit sensitif 👍🏻 . makasih kak @faridathalib sudah treatment di kita,semoga puas 🙏🏻😊 . Kini @first_laundromat1 udah punya layanan baru loh! Kalo kalian punya sepatu, tas, stroller dll yang pengen di treatment (dibersihkan, di-repair) di first laundry aja! Untuk info lebih lanjut bisa DM atau contact via wa ya! • • • #firstlaundry   #laundry   #laundromat   #laundrycibubur   #laundrydepok   #laundrycoin   #laundrymurah   #jasalaundry   #dropofflaundry   #cibuburvillage   #apartmentcibuburvillage   #cucisepatu   #cucitas   #cucibag   #cucikoper   #cucispringbed   #cucistroller   #repairsepatu   #cleaningsepatu   #recolorsepatu   #repairtas   #cleaningtas   #recolortas  

38 Bidara which is located behind Istana Hotel KL is our 1st Collection Point outlet. Just a small drop off shop it was set up in July 2008 while we were still building our 1st Lagoon Hub at Jalan Tun Razak KL. We are fortunate as Aunty Geraldine whom is an active senior citizen manages the outlet since day one. In fact she is still here with us till today. You just got to love her for that! Come and support her. She has vast knowledge on your expensive branded items and on how to specially care for them. Drop&Wash Bidara is open daily from 9am to 7pm on weekdays and 9am to 8pm on weekends. It is closed on Friday 12pm to 2.30pm and on Public Holidays as Aunty Geraldine will be off for her pilates and church activities as well! Lol! 🤷‍♀️🏃‍♀️🙇‍♀️🧘‍♀️🙏 #valetshop   #dropofflaundry   #bukitbintang   #istanahotel   #bidara   #collectionpoint   #drycleaner   #laundryinkualalumpur   #washanddry   #drycleankualalumpur   #WetCleanIsTheNewDryClean   #LuxuryWetClean  

After & before deep cleaning shoes and spa cleaning bags 👜🥾✨ Terima kasih kak @yuliadirman udah treatment sepatu dan tas di kita 😊🙏🏻 . Yang mau cuci sepatu tapi males,takut ngga kering dan ngga bersih,atau mau repair,dan recolor. • yuk buat kalian yg punya sepatu, tas, stroller dll yang pengen di treatment (dibersihkan, di-repair) di first laundry aja! Untuk info lebih lanjut bisa DM atau contact via wa ya! • • • #firstlaundry   #laundry   #laundromat   #laundrycibubur   #laundrydepok   #laundrycoin   #laundrymurah   #jasalaundry   #dropofflaundry   #cibuburvillage   #apartmentcibuburvillage   #cucisepatu   #cucitas   #cucibag   #cucikoper   #cucispringbed   #cucistroller   #repairsepatu   #cleaningsepatu   #recolorsepatu   #repairtas   #cleaningtas   #recolortas  

#✅   HappyWednesday We know you want to enjoy Barcelona 🌟☀️🍹📜, enjoy the authentic taste of #Catalan   cuisine😋🍽, enjoy the night 🏙🤩, enjoy shopping! 🛍 That's why we offer the following services so you can save time⏱️to discover all the #Barcelonacity.   tourismbarcelona. . 😘🌀🕗 We start the day with energy and charged batteries😅😘😘So we suggest💭💬🤔➡️🔄♻️We offer competitive prices for our professional 👩🏾‍💻👨🏾‍💻laundry services, Drop Off Laundry Services and Pickup Laundry Services 😉🔄💦💨..You can save time⏱️and money💰. . 📌 Drop Off Service & Pickup & Delivery Laundry Service 👚👕👖👔🚚 from Monday to Sunday with previous appointment contacting phone number. Call us on 📱+34 93 4616878 . . . ✅ FeliçDimecres Sabem que voleu gaudir de Barcelona🌟☀️🍹📜, gaudiu del sabor autèntic de la cuina catalana😋🍽, gaudiu de la nit 🏙🤩, gaudiu del shopping! 🛍 Per això oferim els següents serveis perquè estalvieu temps⏱️per descobrir la ciutat de Barcelona. barcelonaturisme. . 😘🌀🕗Comencem el dia amb energia i piles carregades😄😅😘Per això et proposem💭💬🤔➡️Oferim uns preus competitius per als nostres serveis 👩🏾‍💻👨🏾‍💻professionals, Servei de LLiurament i Serveia a Domicili 😉🔄💦💨... Pots estalviar temps⏱️i diners💰. . 📌 Servei de Lliurament i Servei a Domicili👚 👕👖👔🚚 de dilluns a diumenge amb cita prèvia contactant al número de telèfon. Truqui’ns al 📱+34 93 4616878 . . . ✅ FelizMiercoles Sabemos que quiere disfrutar de Barcelona🌟☀️🍹📜, disfrutar del auténtico sabor de la cocina catalana 😋🍽, disfrutar de la noche 🏙🤩, disfrutar del shopping! 🛍 Por eso ofrecemos los siguientes servicios para tener tiempo⏱️para descubrir la ciudad de Barcelona. Barcelonaturismo. . 😘🌀🕗 Comenzamos el día con energía y baterías cargadas 😄😅😘Sugerimos 💭💬🤔 que siga 👉🏾➡Ofrecemos unos precios competitivos para nuestros servicios 👩🏾‍💻👨🏾‍💻profesionales, Servicio de Entrega y Servicio a Domicilio 😉🔄💦💨.. Ahorrarás tiempo⏱️y dinero💰. . 📌 Servicio de Entrega y Servicio a domicilio 👚👕👖👔🚚 de lunes a domingo con cita previa contactando al número de teléfono. Llámenos al 📱 +34 93 4616878 . . . .

Looks like the morning is already off to a busy start for drop off today! Happy Wednesday! #horselaundry   #horseblanket   #horserug   #dropofflaundry   #barnlaundry   #detergentfree   #chemicalfree   #antibacterial   #petlaundry   #petsafe   #harwichport   #capecod  

After & before deep cleaning 👟✨ thank u ,udah treatment sepatu di kita 😊🙏🏻 Yang mau cuci sepatu tapi males,takut ngga kering dan ngga bersih,atau mau repair,dan recolor. • Kita udah punya layanan baru loh! Kalo kalian punya sepatu, tas, stroller dll yang pengen di treatment (dibersihkan, di-repair) di first laundry aja! Untuk info lebih lanjut bisa DM atau contact via wa ya! • • • #firstlaundry   #laundry   #laundromat   #laundrycibubur   #laundrydepok   #laundrycoin   #laundrymurah   #jasalaundry   #dropofflaundry   #cibuburvillage   #apartmentcibuburvillage   #cucisepatu   #cucitas   #cucibag   #cucikoper   #cucispringbed   #cucistroller   #repairsepatu   #cleaningsepatu   #recolorsepatu   #repairtas   #cleaningtas   #recolortas  

After & before deep cleaning 👟✨ thank u sir @ichsanputrajaya udah treatment sepatu di kita 😊🙏🏻 . Yang mau cuci sepatu tapi males,takut ngga kering dan ngga bersih,atau mau repair,dan recolor. • Kita udah punya layanan baru loh! Kalo kalian punya sepatu, tas, stroller dll yang pengen di treatment (dibersihkan, di-repair) di first laundry aja! Untuk info lebih lanjut bisa DM atau contact via wa ya! • • • #firstlaundry   #laundry   #laundromat   #laundrycibubur   #laundrydepok   #laundrycoin   #laundrymurah   #jasalaundry   #dropofflaundry   #cibuburvillage   #apartmentcibuburvillage   #cucisepatu   #cucitas   #cucibag   #cucikoper   #cucispringbed   #cucistroller   #repairsepatu   #cleaningsepatu   #recolorsepatu   #repairtas   #cleaningtas   #recolortas  

It’s Laundry Day! Drop off your laundry, try our FREE Transfer Service and head to the beach. We’ve got you covered! - #freetransfer   #laundryday   #freetime   #everydayislaundryday   #arcatasfavorite   #openeveryday   #laundromat   #emeraldcitylaundry   #arcata   #laundry   #washdryfold   #dropofflaundry  

Baju kesayanganmu kena noda? Sudah dicuci tapi tak kunjung hilang juga? Jangan sedih dulu gaes.. bawa aja ke Lucky Laundry!!! Cobain spotting treatment dari kami Ayoo kembalikan baju kamu seperti baru lagi🕺💃😉 Kami juga menyediakan service : Self service (Laundry Koin) 2 jam selesai!!!!! Drop Off Dry clean Cuci Satuan #laundrykiloan   #laundrybali   #laundrybadung   #laundrysatuan   #laundrybalimurah   #laundrykoin   #dropofflaundry   #drycleaning  

Where are you heading to this weekend? Take care of your self, while we take care of your laundry! Visit our shop today at A&L Bldg. #westboroughtowncenter   southforbes near #solenadnuvali   #vistamallstarosa   #microtelbywyndham   lagunatechnopark Contact us at Globe: +63 945 348 6738 Smart: +63 939 294 7554

Have you stopped by our Harwich Port drop off counter yet? It’s worth the trip. We are located inside the Cranberry Laundry at 2 Doane Rd in Harwich Port, directly off of Rte 28. Complementary coffee, comfortable lounge chairs and big screen TVs. Drop off your horse laundry, grab a hot drink and enjoy our beautiful facility! #laundry   #horselaundry   #barnlaundry   #harwichport   #capecod   #laundrylife   #hoseblanket   #horserug   #equestrian   #horses   #equestrianstyle   #equestrianlife   #horselover   #smallbusiness   #supportsmallbusiness   #localbusiness   #customerappreciation   #dropofflaundry  

Oh hello, June! We are ready for your shower of blessings 🌧 Visit our shop today at A&L Bldg. #WestboroughTownCenter,   SouthForbes near #solenad   #nuvali   #vistamallstarosa   #microtelbywyndham   lagunatechnopark For Pick-up & Delivery, contact us at Globe: +63 945 348 6738 Smart: +63 939 294 7554

please kindly follow our newly opened laundry ya temen2 😊😊😊 ga usa bingung lagi kalau cucian numpuk karena speedcleanbali bisa melakukannya hanya dlm waktu 3 jam! alamat kami di jl Pulau Pinang no 1A. untuk harga ga usah ragu karena hanya 35rb untuk 5kg! Repost from @speedcleanbali with @regram.app ... #dayone   #laundry   #speedcleanlaundromat   #speedcleanbali   #speedcleanlaundry   #speedclean   #laundromatbali   #laundrybali   #balilaundromat   #balilaundry   #infodenpasar   #laundrydenpasar   #laundrykoin   #coinlaundry   #dropofflaundry   #coinlaundrybali   #coinlaundrydenpasar   #laundromatdenpasar   #balilife   #denpasarlife  

Blessed Sunday to all!

Don’t let stains stop you from splashing colors! Live life to the fullest🎉 #SpintacularLaundryHub   #WestboroughTownCenter,   SouthForbes near #solenad   #nuvali   #vistamallstarosa   #microtelbywyndham   lagunatechnopark Contact us at Globe: +63 945 348 6738 Smart: +63 939 294 7554

Eat Cake while we take care of your Laundry! Happy Monday!!! #selfservicelaundry   #diylaundry   #dropofflaundry  

Free-up your clothesline and make Friday a fun FriYay! Visit our shop today at Westborough Town Center For more details, contact us at Globe: +63 945 348 6738 Smart: +63 939 294 7554 #southforbes   #stanford   #nuvali   #lagunatechnopark   #donjosebiñan   #santarosaestates   #aup   #greenfieldstarosa   #lagunabelair   #staelena   #vistamallstarosa   #mesahomes   #valenza   #solenad   #ridgeview   #avidasettings   #parkwaysettings   #carmeltown   #themills   #selfservicelaundry   #diylaundry   #dropofflaundry  

After & befor deep cleaning 👟✨ thank u ka @vira_sjam udah selalu langganan treatment di kita 😊🙏🏻 Yang mau cuci sepatu tapi males,takut ngga kering dan ngga bersih,atau mau repair,dan recolor. • Kita udah punya layanan baru loh! Kalo kalian punya sepatu, tas, stroller dll yang pengen di treatment (dibersihkan, di-repair) di first laundry aja! Untuk info lebih lanjut bisa DM atau contact via wa ya! • • • #firstlaundry   #laundry   #laundromat   #laundrycibubur   #laundrydepok   #laundrycoin   #laundrymurah   #jasalaundry   #dropofflaundry   #cibuburvillage   #apartmentcibuburvillage   #cucisepatu   #cucitas   #cucibag   #cucikoper   #cucispringbed   #cucistroller   #repairsepatu   #cleaningsepatu   #recolorsepatu   #repairtas   #cleaningtas   #recolortas  

After and before deep cleaning 👟✨ terima kasih sudah memakai layanan cleaning di kami 🙏🏻 kak @irahumaira122 . . . Lagi Musim Ujan nih...Yang mau cuci sepatu tapi males,takut ngga kering dan ngga bersih ,cleaning’in aja ke @first_laundromat1 . • kita udah punya layanan baru loh! Kalo kalian punya sepatu, tas, stroller dll yang pengen di treatment (dibersihkan, di-repair) di first laundry aja! Untuk info lebih lanjut bisa DM atau contact via wa ya! • • • #firstlaundry   #laundry   #laundromat   #laundrycibubur   #laundrydepok   #laundrycoin   #laundrymurah   #jasalaundry   #dropofflaundry   #cibuburvillage   #apartmentcibuburvillage   #cucisepatu   #cucitas   #cucibag   #cucikoper   #cucispringbed   #cucistroller   #repairsepatu   #cleaningsepatu   #recolorsepatu   #repairtas   #cleaningtas   #recolortas  

New Announcement! We know it can be tricky for some of our drop-off customers to get to our Harwich Port counter during our weekly business hours so we are now offering After Hours drop off as well as Weekend drop off in our convenient storage shed located on the property. Any customer wishing to use this new option MUST contact me ahead of time to make arrangements. We hope this new option helps accommodate everyone’s busy schedules a little more. #horselaundry   #barnlaundry   #laundry   #dropofflaundry   #horseblanket   #horserug   #horse   #equestrian   #businesswomen   #supportsmallbusiness   #cheval   #dressage   #eventing   #hunterjumper   #horselife   #barnlife   #harwich   #harwichport   #capecod  

Marhaban ya Ramadhan Selamat puasa bagi saudara muslim yang menjalankan semoga kita semua meraih pahala keutamaan Ramadhan 🙏🏻😊 . . #firstlaundry   #laundry   #laundromat   #laundrycibubur   #laundrydepok   #laundrycoin   #laundrymurah   #jasalaundry   #dropofflaundry   #cibuburvillage   #apartmentcibuburvillage   #cucisepatu   #cucitas   #cucibag   #cucikoper   #cucispringbed   #cucistroller   #repairsepatu   #cleaningsepatu   #recolorsepatu   #repairtas   #cleaningtas   #recolortas  

After spa,parfum aroma kopi 👟✨ . Yang mau cuci sepatu tapi males,takut ngga kering dan ngga bersih ,cleaning’in aja ke @first_laundromat1 . • Karena kita udah punya layanan baru loh! Kalo kalian punya sepatu, tas, stroller dll yang pengen di treatment (dibersihkan, di-repair) di first laundry aja! Untuk info lebih lanjut bisa DM atau contact via wa ya! • • • #firstlaundry   #laundry   #laundromat   #laundrycibubur   #laundrydepok   #laundrycoin   #laundrymurah   #jasalaundry   #dropofflaundry   #cibuburvillage   #apartmentcibuburvillage   #cucisepatu   #cucitas   #cucibag   #cucikoper   #cucispringbed   #cucistroller   #repairsepatu   #cleaningsepatu   #recolorsepatu   #repairtas   #cleaningtas   #recolortas  

Spend longer family cuddle time this weekend!!! Drop-off your linens & beddings to us this morning and you’ll have it back before bedtime! #spintacularlaundryhub   #southforbes   #stanford   #nuvali   #lagunatechnopark   #donjose   #santarosaestates   #aup   #greenfield   #lagunabelair   #staelena   #vistamallstarosa   #solenad   #ridgeview   #avidasettings   #carmeltown   #themills   #silang   #biñan   #starosa   #cabuyao   #canlubang   #selfservicelaundry   #diylaundromat   #dropofflaundry  

Proses pengeringan 👟✨ . Yang mau cuci sepatu tapi males,takut ngga kering dan ngga bersih ,cleaning’in aja ke @first_laundromat1 . • Karena kita udah punya layanan baru loh! Kalo kalian punya sepatu, tas, stroller dll yang pengen di treatment (dibersihkan, di-repair) di first laundry aja! Untuk info lebih lanjut bisa DM atau contact via wa ya! • • • #firstlaundry   #laundry   #laundromat   #laundrycibubur   #laundrydepok   #laundrycoin   #laundrymurah   #jasalaundry   #dropofflaundry   #cibuburvillage   #apartmentcibuburvillage   #cucisepatu   #cucitas   #cucibag   #cucikoper   #cucispringbed   #cucistroller   #repairsepatu   #cleaningsepatu   #recolorsepatu   #repairtas   #cleaningtas   #recolortas  

Males banget cuci baju musim ujan gini takut ngga kering,mau setrika pegel kegerahan... • Ngga usah galau..laundry aja ke @first_laundromat1 ,kita kerjain baju kamu biar bersih,rapi dan wangi 😊 • more information Wa/Dm. #firstlaundry   #laundry   #laundromat   #laundrycibubur   #laundrydepok   #laundrycoin   #laundrymurah   #jasalaundry   #dropofflaundry   #cibuburvillage   #apartmentcibuburvillage   #cucisepatu   #cucitas   #cucibag   #cucikoper   #cucispringbed   #cucistroller   #repairsepatu   #cleaningsepatu   #recolorsepatu   #repairtas   #cleaningtas   #recolortas  

After & Before deep cleaning 👟✨ . Kini @first_laundromat1 udah punya layanan baru loh! Kalo kalian punya sepatu, tas, stroller dll yang pengen di treatment (dibersihkan, di-repair) di first laundry aja! Untuk info lebih lanjut bisa DM atau contact via wa ya! • • • #firstlaundry   #laundry   #laundromat   #laundrycibubur   #laundrydepok   #laundrycoin   #laundrymurah   #jasalaundry   #dropofflaundry   #cibuburvillage   #apartmentcibuburvillage   #cucisepatu   #cucitas   #cucibag   #cucikoper   #cucispringbed   #cucistroller   #repairsepatu   #cleaningsepatu   #recolorsepatu   #repairtas   #cleaningtas   #recolortas  

After cleaning baby stroller ✨ Di @first_laundromat1 untuk pengerjaan stroller kita menggunakan detergen khusus agar aman untuk bayi,yang memiliki jenis kulit sensitif 👍🏻 . Kini @first_laundromat1 udah punya layanan baru loh! Kalo kalian punya sepatu, tas, stroller dll yang pengen di treatment (dibersihkan, di-repair) di first laundry aja! Untuk info lebih lanjut bisa DM atau contact via wa ya! • • • #firstlaundry   #laundry   #laundromat   #laundrycibubur   #laundrydepok   #laundrycoin   #laundrymurah   #jasalaundry   #dropofflaundry   #cibuburvillage   #apartmentcibuburvillage   #cucisepatu   #cucitas   #cucibag   #cucikoper   #cucispringbed   #cucistroller   #repairsepatu   #cleaningsepatu   #recolorsepatu   #repairtas   #cleaningtas   #recolortas  

Before & After deep cleaning 👟✨ . Kini @first_laundromat1 udah punya layanan baru loh! Kalo kalian punya sepatu, tas, stroller dll yang pengen di treatment (dibersihkan, di-repair) di first laundry aja! Untuk info lebih lanjut bisa DM atau contact via wa ya! • • • #firstlaundry   #laundry   #laundromat   #laundrycibubur   #laundrydepok   #laundrycoin   #laundrymurah   #jasalaundry   #dropofflaundry   #cibuburvillage   #apartmentcibuburvillage   #cucisepatu   #cucitas   #cucibag   #cucikoper   #cucispringbed   #cucistroller   #repairsepatu   #cleaningsepatu   #recolorsepatu   #repairtas   #cleaningtas   #recolortas  

After deep cleaning 👟✨ . Kini @first_laundromat1 udah punya layanan baru loh! Kalo kalian punya sepatu, tas, stroller dll yang pengen di treatment (dibersihkan, di-repair) di first laundry aja! Untuk info lebih lanjut bisa DM atau contact via wa ya! • • • #firstlaundry   #laundry   #laundromat   #laundrycibubur   #laundrydepok   #laundrycoin   #laundrymurah   #jasalaundry   #dropofflaundry   #cibuburvillage   #apartmentcibuburvillage   #cucisepatu   #cucitas   #cucibag   #cucikoper   #cucispringbed   #cucistroller   #repairsepatu   #cleaningsepatu   #recolorsepatu   #repairtas   #cleaningtas   #recolortas  

After & before deep cleaning 👟✨ . Sore!! Kini @first_laundromat1 udah punya layanan baru loh! Kalo kalian punya sepatu, tas, stroller dll yang pengen di treatment (dibersihkan, di-repair) di first laundry aja! Untuk info lebih lanjut bisa DM atau contact via wa ya! • • • #firstlaundry   #laundry   #laundromat   #laundrycibubur   #laundrydepok   #laundrycoin   #laundrymurah   #jasalaundry   #dropofflaundry   #cibuburvillage   #apartmentcibuburvillage   #cucisepatu   #cucitas   #cucibag   #cucikoper   #cucispringbed   #cucistroller   #repairsepatu   #cleaningsepatu   #recolorsepatu   #repairtas   #cleaningtas   #recolortas  

After & before deep cleaning 👟✨ . Sore!! Kini @first_laundromat1 udah punya layanan baru loh! Kalo kalian punya sepatu, tas, stroller dll yang pengen di treatment (dibersihkan, di-repair) di first laundry aja! Untuk info lebih lanjut bisa DM atau contact via wa ya! • • • #firstlaundry   #laundry   #laundromat   #laundrycibubur   #laundrydepok   #laundrycoin   #laundrymurah   #jasalaundry   #dropofflaundry   #cibuburvillage   #apartmentcibuburvillage   #cucisepatu   #cucitas   #cucibag   #cucikoper   #cucispringbed   #cucistroller   #repairsepatu   #cleaningsepatu   #recolorsepatu   #repairtas   #cleaningtas   #recolortas  

Cozy Clean Laundry is bursting out the seams with wash and fold orders done and ready for pickup! Join the movement ! #laundry   #avondaleestates   #dropofflaundry   #washandfold   #laundromat   #decaturga   #coinlaundry   #sameday   #nextday   #cleanclothes  

Sore!! Kini @first_laundromat1 udah punya layanan baru loh! Kalo kalian punya sepatu, tas, stroller dll yang pengen di treatment (dibersihkan, di-repair) di first laundry aja! Untuk info lebih lanjut bisa DM atau contact via wa ya! • • • #firstlaundry   #laundry   #laundromat   #laundrycibubur   #laundrydepok   #laundrycoin   #laundrymurah   #jasalaundry   #dropofflaundry   #cibuburvillage   #apartmentcibuburvillage   #cucisepatu   #cucitas   #cucibag   #cucikoper   #cucispringbed   #cucistroller   #repairsepatu   #cleaningsepatu   #recolorsepatu   #repairtas   #cleaningtas   #recolortas  

Too cute not to post, thanks for the stories and being a loyal “paddler” @krapfhelga . . . At Paddle Laundry Lounge, We do Laundry, You do Life! #paddlelaundrylounge   #laundry   #laundrylounge   #laundrycare   #selfservicelaundry   #metromanila   #mandaluyong   #fullservicelaundry   #clean   #lounge   #wedolaundryyoudolife   #life   #lit   #cool   #chill   #cleanclothes   #laundryday   #laundrytime   #dropofflaundry   #pickupdelivery   #smartparenting   #family   #laundromat   #mommyduties   #adulting  

Our drop off (wash dry fold) option is available for those who are in a hurry.😊 Happy Tuesday! We open at 10am today. 😁

Tiap Cuci Laundry di @first_laundromat1 Gratis Voucher 50K Treatment di @bronsbeautylounge ,promo treatment Voucher berlaku sampai 30 April 2019. SYARAT & KETENTUAN BERLAKU. . Buruan yuk sebelum kehabisan 🎉🎉 . #laundrycibubur   #laundrysepatu   #cucisepatu   #laundrycibuburvillage   #firstlaundrycibuburvillage   #coinlaundry   #drycleanlaundry   #selfservicelaundry   #dropofflaundry   #usahalaundry   #bisnislaundrycibubur   #laundrysatuan   #laundrykiloan   #instabusiness   #mesinipso  

Tiap Cuci Laundry di @first_laundromat1 Gratis Voucher 50K Treatment di @bronsbeautylounge ,promo treatment Voucher berlaku sampai 30 April 2019. SYARAT & KETENTUAN BERLAKU . Buruan yuk sebelum kehabisan 🎉🎉 . #laundrycibubur   #laundrysepatu   #cucisepatu   #laundrycibuburvillage   #firstlaundrycibuburvillage   #coinlaundry   #drycleanlaundry   #selfservicelaundry   #dropofflaundry   #usahalaundry   #bisnislaundrycibubur   #laundrysatuan   #laundrykiloan   #instabusiness   #mesinipso  

Tiap Cuci Laundry di @first_laundromat1 Gratis Voucher 50K Treatment di @bronsbeautylounge ,promo treatment Voucher berlaku sampai 30 April 2019. SYARAT & KETENTUAN BERLAKU . Buruan yuk sebelum kehabisan 🎉🎉 . #laundrycibubur   #laundrysepatu   #cucisepatu   #laundrycibuburvillage   #firstlaundrycibuburvillage   #coinlaundry   #drycleanlaundry   #selfservicelaundry   #dropofflaundry   #usahalaundry   #bisnislaundrycibubur   #laundrysatuan   #laundrykiloan   #instabusiness   #mesinipso  

☑ Happy Thursday 😘😘🌀🌀🕗😄😅😘😘So we suggest💭💬🤔➡️ We offer competitive prices for our professional 👩🏾‍💻👨🏾‍💻services, Drop Off Laundry Service and Pickup Laundry Service 😉😉🔄💦💨.. A good service can save time⏱️and money💰 ➡️ 📌Drop Off Laundry Service Delivery and Pickup in our shop. Service washing, drying and folding. Call us📱and we will inform youℹ. ▪️ 📌Pickup and Delivery Laundry Service for guests staying in Hotels🏨, Sports clubs (football⚽, basketball🏀, rugby🏉..), gyms🤼‍♂🥋🥊, schools🏫, restaurants🍽, Hairdressers💇🏾‍♀️💇🏾‍♂️, beauty salons💆🏾‍♀️, tourist apartments 🛏, spa centers🚿. Service washing,drying and folding. Call us📱and we will inform youℹ. ▪ ▪ ▪ ☑ Feliç dijous 😘😘🌀🌀🕗 😄😅😘😘 Per això et proposem💭💬🤔➡️ Oferim uns preus competitius per als nostres serveis 👩🏾‍💻👨🏾‍💻professionals, Servei de Recollida-Lliurament de Bugaderia 😉😉🔄💦💨 .... Un bon servei de pot estalviar temps⏱️i diners💰 ➡️ 📌Servei de Lliurament a la nostra botiga. Servei de rentat, assecat i plegat. Truca'ns📱i t'informaremℹ. ▪️ 📌Servei de Recollida i Lliurament a domicili per a hostes allotjats en hotels🏨, clubs esportius (futbol⚽, basketball🏀, rugbi🏉..), gimnasos🤼‍♂🥋🥊, escoles🏫, restaurants🍽, Perruqueries 💇🏾💇🏾, salons de bellesa 💆🏾, apartaments turístics 🛏, centres de spa🚿. Servei de rentada, assecat i plegat.Truca'ns📱i t'informaremℹ. ▪ ▪ ▪ ☑ feliz jueves 😘😘🌀🌀🕗😄😅😘😘Así que sugerimos💭💬🤔que siga 👉🏾➡ Ofrecemos unos precios competitivos para nuestros servicios 👩🏾‍💻👨🏾‍💻profesionales, Servicio de Entrega-Recogida de Lavandería 😉😉🔄💦💨 .... Un buen servicio puede ahorrar tiempo ⏱️ y dinero💰. ➡️ 📌Servicio de Entrega en nuestra tienda. Servicio de lavado, secado y doblado.Llámanos y te informaremos. ▪️ 📌Servicio de Recogida y Entrega a domicilio para huéspedes alojados en hoteles🏨, clubes deportivos (fútbol⚽, baloncesto🏀, rugby🏉..), gimnasios🤼‍♂🥋🥊, escuelas🏫, restaurantes🍽,Peluquerías💇🏾‍♀️💇🏾‍♂️, salones de belleza💆🏾‍♀️, apartamentos turísticos 🛏, centros de spa🚿. Servicio de lavado, secado y doblado. Llámanos📱y te informaremosℹ️.

#🌸Happy   womensday 🌺🦋to every single women🌹✊🏾💪🏾💜 outthere. You all matter ♥️ #8m   #8m2019   wecandoit 💪🏾 May all women be free to dream, express, create, and live their deepest heart's desires 🔥⚡ internationalwomensday 👊🏾😌💪🏾🔥🥰 💜💜💜👩🏼🧓🏽👵🏾👧🏻✨💕❤️🧝🏾‍♀️🐦 #HappyWomensDay2019   iwd2019 👊🏾💜 ▪ ▪ 🌸 diainternacionaldeladona 🌺🦋🌹✊🏾💪🏾💜Canvieu la història i comenceu per ser protagonistes de la vostra pròpia història. La igualtat de gènere no és un problema de la dona és un problema humà. Això ens afecta a tots. DiaDones19 💜 DiadelaDona 👊🏾😌💪🏾🔥🥰 💜💜💜👩🏼🧓🏽👵🏾👧🏻✨💕❤️🧝🏾‍♀️🐦 #8m   8m2019 👊🏾💜 ▪ ▪ 🌸 felizdiadelamujer 🌺🦋 apoyamos que la igualdad de las mujeres WomensDay debe ser un componente central en cualquier intento para resolver los problemas sociales, económicos y políticos 🌹💪🏾✊🏾💜 #8m2019   #8m   diadelamujer 👊🏾😌💪🏾🔥🥰 💜💜💜👩🏼🧓🏽👵🏾👧🏻✨💕❤️🧝🏾‍♀️🐦 diainternacionaldelamujer 👊🏾💜 ▪ ▪ ▪ #8march   #8marzo2019   #8març   #igualtat   #feminism   #feminist   #8marzo   #feminismo   #feminisme   #igualdad   #equality   #selfservicelaundry   #laundryservice   #bugaderiaautoservei   #lavanderiaautoservicio   #dropofflaundry   #pickuplaundryservices